środa, 12 czerwca 2013

Czeeeeść ludzie! ;)
Coraz mniej zaliczeń itp. Te, które mogą zmienić mi ocenę to jeszcze biologia tkanki mam zaliczyć,ale umiem już. No i historia... się okażę, jak będzie. Żebym napisała conajmniej na to 4, to będzie spox.
Teraz przypomniałam sobie właśnie tę oto historię. Stwierdziłam, że co będzie, to będzie. Nie uczę się już, mam zupełnie dosyć.
Jutro sprawdzian z matmy. Mam nadzieję, że nie wpadnie żadne 2.
Uffg, trudno. Będzie średnia, jaka będzie. Przeżyje się :)
Zaraz chyba idę na czereśnie.
Jutro osiem godzin, w tym sprawdzian z matmy i sprawdzian z historii na siódmej.
Polski (wiersz), matma (sprawdzian), plastyka (nic), wf x2 (nic), historia (nic), zaj.art (piszę spr. z historii) no i kółko z niemca.
Najgorsza chyba to ta matma i historia, ale ujdzie.
Z matmy oceny mi nie zmieni, natomiast z historii tak. Jeśli się nie uda, to trudno. Próbowałam.

Dobra, spadam.. cześć:*





GOSIAACZEK MÓJ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz