środa, 7 sierpnia 2013

Witam!
Było kilka pytań na asku, trochę osób prosiło, żebym dodała, więc jestem.
Dziś byłam w Płocku na zakupach i odebrać mój nowy paszport. Lity kupione, jeszcze muszę się spakować, ale mam czas do niedzieli. Wyjeżdżam o 10:00, wracam we wtorek. Kolonia jest do Augustowa, dzielnica Borki.
Mam nadzieję, że będzie fajnie! Zapowiada się całkiem ciekawie. ;)
W głośnikach leci zespół Kings of Leon "Sex on fire".
Uwielbiam#tą#piosenkę#

Kompletnie nie wiem, co mam ze sobą zabrać. To znaczy, jest tych rzeczy zbyt dużo, żeby zmieścić je do mojej walizki. Dobra, dam jakoś radę! Miejmy nadzieję, że walizka się nie zepsuje od ilości ciuchów i tego wszystkiego.
Przejechałabym się gdzieś rowerami, może pojadę w sumie, o ile nie skończy się to tylko na chęciach.
Wczoraj oglądałam film "Turysta". Na prawdę polecam wszystkim! :)



Dzisiaj caaaałą rodzinką zrobiliśmy obiad, dawno nie było takiego czegoś. Wszystko razem.. za to kocham wakacje! ♥
Chłopaki są w domu, mogę się nimi nacieszyć. Od września znowu mój dom zmieni swój charakter na raczej spokojniejszy.
No chyba, że przychodzą do mnie znajomi.. Wtedy, nie jest tak spokojnie i cicho.
W roku szkolnym mam wszystko dla siebie, są plusy i minusy. Przyznam szczerze, że brakuje mi tego hałasu, tych wszystkich wygłupów z nimi. Wspólnego grania na Play-u, czy choćby wspólnego filmu.
Jestem zadowolona, że w końcu odebrałam ten paszport, z zakupów też jestem zadowolona.
Trochę tęsknie za szkołą. Hmmm...może nie tak za szkołą, jak za ludźmi z tej szkoły. Brakuje mi mojej klasy, jakiś odpałów na lekcjach, godzin wychowawczych z naszą kochaną Panią!
Są momenty, w których potrafimy się wyciszyć, jak nigdy.

Za moment muszę dać mamie ostatnie ubrania do prania przed wyjazdem.
Z tydzień temu kupiłam zeszyty, jeszcze ćwiczenia muszę kupić. Kiedy byłam młodsza, większą radość sprawiały mi zakupy do szkoły, wybieranie każdej rzeczy po kolei. Oczywiście konieczne było, żeby na choćby ołówku była np. Miley Cyrus&Hanah Montana.
Teraz nie zwracałam uwagi na nic tak szczerze. Zeszyt, jak zeszyt. Ołówki, długopisy itp. To zdecydowanie były moje najkrótsze zakupy dotyczące szkoły!

Jejku, trochę się rozpisałam! Ja lecę.

Jeżeli chcecie, żebym pisała częściej, piszcie na asku lub na priv.
Postaram się to chociaż trochę zmienić! No to hej! :*


Sweterek : Bershka 

T-shirt: Carry


Koszulka: H&M


Spodenki: New Yorker 


Koszulka: New Yorker


Spódnica: New Yorker 





Gooooooosiak ♥




1 komentarz: