poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Omomomomo

     #moje#życie#moje#decyzje#


Yoyoyoyoyo! 
Za równiutki tydzień do szkoły. Czy się cieszę? Tak i nie, podobnie jak większość. 
CHCĘ- spotkać się ze znajomymi, odpały na lekcjach. 
NIE CHCĘ- mi się odrabiać lekcji, uczyć się na sprawdziany, kartkówki, pytania.
Kolonia jak najbardziej udana. Naaajlepsza!♥
Poznałam sporo nowych osób, z niektórymi myślę, że utrzymam kontakt. Płynęliśmy ponad 10km kajakami rzeką Rospudą do Świętego Miejsca. Dzień z kajakami należy do moich ulubionych. 
Niedługo może z tatą popłynę na jakiś spływ.
Szczerze mówiąc trochę stęskniłam się za prowadzeniem bloga, za pisaniem do Was, jak i do siebie samej. 
Do szkoły już wszystko mam. Jeszcze muszę kupić tylko baletki, bo na kolonii zepsułam. 
W Płocku szukałam kilka dni pod rząd, nigdzie nie było! 
Ostatnio często bywam w parku. Zaczęłam go doceniać. Tak długo czekałam na to miejsce, jest na prawdę piękne. 
Trochę zmieniłam swój styl, jestem z tego zadowolona. (czyt.nagłówek) 
Plany na dziś? Do południa leżałam w łóżku, a teraz trochę pojeździłam na rowerze i zaraz chyba się przejdę z Zarą na spacer, bo nie mam co robić. 
Zamówiłam w końcu plecak. Mi się bardzo spodobał, jest taki inny, choć z pewnością nie każdego on zachwyci, a raczej mniejszość ludzi, którzy to czytają/ będą go widzieli. 
Postaram się pisać do Was częściej, coraz częściej. Niestety, w roku szkolnym na pewno będą takie dni, że nie napiszę tutaj w ogóle przez naukę. Zresztą pewnie rzadko na kompa wejdę, a jeśli już wejdę to na krótko. Nie będę tu Wam wciskać kitów, że zacznę się wiele więcej uczyć itp., bo nie widzę sensu w oszukiwaniu Was. 
'Niektóre osoby zostaną dla Ciebie bardzo ważne, ale nie tak ważne, jak były kiedyś, dawno. Po prostu nie umiesz rozmawiać z nimi, jak kiedyś, nie potrafisz. Oczywiście, nadal rozmawiacie i utrzymujecie ze sobą świetny kontakt, skype, spacer. Wiesz, że możesz polegać na tej osobie jak na nikim innym, dochodzisz do wniosku, że tak dla Was obojga jest najlepiej. Obie strony tak uważają... Widocznie tak już musi być.'
Dobra, ja idę, macie zdjęcia miśki!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz