wtorek, 27 sierpnia 2013

#świetny#dzień#pozdro#
Dzień jak co dzień? hmmm nie sądzę.
Wstałam koło dziewiątej, spałam dziś na dole, bo oglądałam wieczorem jakieś seriale no i oo. Zjadłam sobie moje mega śniadanie- jogurt naturalny + świeże maliny *mniam*, wykąpałam się, oglądałam moje ulubione seriale, mianowicie: Trudne Sprawy, Dlaczego ja, Pamiętniki z wakacji itp. Tak, świetny pomysł na relaks. 
Koło 12 przyjechali Janek z Gabrysią. Zrobiliśmy śniadanie, pogadaliśmy, przyjechała Mama z pracy, potem Tata. Zagraliśmy sobie w Buzza z chłopakami i Gabi. Po raz pierwszy wygrałam, miałam dziś jakieś szczęście, jak nie ja. Zawsze przegrywam!
Potem wpadł Adam, poszliśmy do parku i w ogóle spacer po okolicy, widzieliśmy się z Felą, pogadaliśmy trochę i każdy poszedł w swoją stronę. 
Potem w parku spotkaliśmy się z kolegami z klasy, poszliśmy na stadion (okolice). Tam widzieliśmy Kakę i Dudzia, porozmawialiśmy. Jutro na rolki, więc postaram się zrobić Wam chociaż kilka zdjęć, bo już nie mam za bardzo co dodawać, musiałam restartować kompa ostatnio i wszystko usuwać. Instalować od początku cały system, żeby komputer się nie zawieszał.  
Bardzo zmarzłam na dworze, więc stwierdziłam, że już czas wrócić do domu, bo w krótkich spodenkach i koszulce na krótki rękaw trochę kiepsko. 
Może się dziś po świeży chlebek do piekarni na rolkach przejadę, czy coś. Może wyciągnę Andzię. 
Już tęsknie za moją klasą i ogólnie.. Możecie się śmiać, ale jak spotkałam dziś tych ludzi to doszło do mnie, że tęskniłam. W sumie.. dobrze, że już do szkoły. 
Wiadomo, będzie więcej nauki i w ogóle, mniej czasu na komputer, znajomych itp., ale ja tam się cieszę. 
Muszę się kiedyś zmotywować i iść po ćwiczenie z niemieckiego, bo Pani nie miała akurat, a coś ostatnio nie chciało mi się pójść.
Wpuściłam kociaka do domu, dałam mu jeść, teraz myślę, co by tu zjeść, bo się głodna zrobiłam. W sumie ostatni raz jadłam około 12;30 albo coś takiego, więc przepraszam, ale będę kończyć, mój żołądek wzywa.:)
Jutro może pojadę z Mamą do Łowicza po te baletki, a po południu rolki- postaram się zrobić te zdjęcia.:)
Może obejrzę zaraz jakiś film, tylko kompletnie nie mam pomysłu jaki. Ma ktoś jakiś pomysł? 
Może być komedia#romantyczny#horror#przyjmę wszystko!
Jak już wspominałam, nie mam za dużo zdjęć, przepraszam.
Miłej nocy, Dobranoc kochani. 

sweet focia z zaskoczenia xd









w starym stroju. :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz