poniedziałek, 23 września 2013

Wiem to, skończyło się,
mój własny pogrzeb,
Wiem to, i proszę Boga, 
Nigdy więcej, niech nie pozwoli na to,
By ktoś trafił w moje serce !


Cześć Wam wszystkim.
Tak, napisałam. Zaniedbuję Was, tych, którzy czasem tu mnie jeszcze odwiedzacie. Znowu odwaliłam, tak, jestem tego świadoma. 
Przepraszam.. od kilku dni mam jakieś totalnego doła. Nie wiem, co się ze mną dzieje. Od pewnego czasu przestała obchodzić mnie opinia ludzi na mój temat, na temat mojej osobowości i tego, co robię. Jednak to nie dlatego jestem jakaś przygnębiona. Z tego powodu jestem z siebie dumna, bardzo dumna. #wielki#smajl#zrobił#się#mniejszy#...#smuteczek#
Kurde..serio nie mam pojęcia co się ze mną dzieje. 
Dość tego. Chcę zmian w moim życiu, od teraz, od dziś, od tej chwili, od tego momentu. 

W piątek mamy dyskotekę szkolną. Będzie chyba od 17:00 do 21:00, przynajmniej tak wstępnie ustaliliśmy jako Samorząd Szkolny.  Fajnie będzie, przyda mi się tego trochę.
Sobota koncert Eneja w Gąbinie, mam nadzieję, że będzie ok.

Mateusz w czwartek wyjedzie do Torunia i znowu mój dom zamieni się w totalną ciszę, w moją własność. Nie wiem, czy się cieszę z tej 'własności'. Chyba nie bardzo.. Wolałabym, gdyby było głośno, gdyby byli przy mnie.
Z nimi mogę o wszystkim porozmawiać, prawdziwi przyjaciele, dzięki którym staram się normalnie funkcjonować.
Kocham Was!♥


Dobra kochani, ja lecę, cześć.
aaaaaaaa zapomniałabym. Pozdrowienia dla Dudzia! :) 










#avatar#


sweet focia z Przemciem w autobusie musi być


nowy nabytek z wczoraj. 
Sukienka:cropp


Buty: Deichmann













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz