środa, 23 października 2013

 cześć,hej,siemanko!
prosiliście, to jestem. Mam w sumie kilka zdjęć, więc mogę co nie co napisać.
Dziś skończyłam o 15;25, alee w sumie chóru było może z 20 minut, spoko. Potem i tak czekałam na mamę.
Niby dużo mi to nie dało, ale jednak.... nie żałuję, że miałam te 25minut wolne, przydały się...:)
Cieszę się, że jesteś! Jakoś tak nic mnie więcej nie obchodzi, totalnie nic. Ważne, że jesteś.
Fajnie było nawet na chórze, hueheu.
z WOS-u dostałam 4, pół punktu do piątki, super?#nic.
Właśnie wróciłam od babci sobie z mamą. Zamuulam totalnie, chociaż humor mam swietny! ♥
Mieliście kiedyś taką osobę, na której widok od razu się uśmiechacie? Ja tak i bardzo się z tego cieszę.
ejuu, wiem, zanudzam Was kochani. przepraszam.
Zostawiam Wam tu kilka zdjęć i idę sobie, cześć












1 komentarz: