poniedziałek, 2 września 2013

#jestem#tego#pewna#

cześć Wam!
Nie pisałam, bo nie miałam internetu. Sobotę spędziłam na zakupach rodzinnych, niedziela sprzątanie w szafie i w sumie to tak zleciały mi ostatnie dni wakacji..
      Obudziłam się dziś koło 6, wykąpałam się, zjadłam coś, poszłam się ubrać i do kościoła. Po kościele z Alą, Natką, Paulą po Sannikach na trochę. W końcu wylądowałyśmy w szkole. O 10:30 zaczęło się rozpoczęcie roku w Gimnazjum. Potem każda klasa miała spotkanie ze swoim wychowawcą. Śmiesznie było. Wracając do domu wstąpiłam jeszcze na chwilę z Mamą do cioci po jakieś tam witaminy dla mnie. 
Teraz się przebrałam, zjadłam spaghetti i piszę sobie na GG. 
      W sobotę kupiłam koszulkę na rozpoczęcie roku. aaa no i spotkałam też spodnie, na które polowałam już jakiś czas. Bardzo mi się spodobały. Prosiliście też o zdjęcia plecaka. W końcu się zmotywowałam i zrobiłam fotkę- przepraszam za jakość.
Idę na tv, cześć.
*jutro po pięciuuuu* 









spodnie: Reserved 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz