czwartek, 30 stycznia 2014

Cześć Wam.
Prosiłaś Lela, to masz. Wiesz, że robię wyjątek.♥

Właściwie, to sama nie wiem, o czym mam Ci tu napisać. Wiesz to doskonale.
Koniec semestru, to już okej. Niestety, zaczyna się kolejny.. znowu trzeba te oceny zdobywać, jak najmniej poprawiania i w ogóle jak sobie o tym pomyślę, to rawr.
Noo.muszę przyznać, że sporo czasu mnie tu nie było. Pewnie już nie będzie.
Słucham sobie muzyki, siedzę w ciemnościach. Nie wiem czemu, często tak mam.Dziwna jestem, zdaję sobie sprawę.
Hmmm nie jadłam nic od rana, więc chyba powoli już czas zejść do kuchni.
Jutro nie idziemy do szkoły, fajnie. Jakiś problem jest z piecem. Dobrze, przyda się każdemu z nas dzień wolnego. Jutro miałaby być kartka z historii, a nic nie umiałam.
Dobra, lecę.






buuuuziak ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz